Yleistä turvallisuudesta

Talleta sulkupalvelun numero (p. 020 333) puhelimeesi. Huomioi, että sinun tulee osata kertoa soittaessasi, mikä tai mitkä kortit ovat kadonneet. Sulkupalvelu ei automaattisesi sulje kaikkia korttejasi.

  • Tarkista oston summa ennen kuin hyväksyt sen tunnusluvulla tai allekirjoituksella.
  • Huolehdi, että saat maksamisen jälkeen oman korttisi ja kuitin ostosta itsellesi.
  • Mikäli havaitset tiliotteella tai laskulla veloituksia, joita et tunnista, ole yhteydessä pankkiisi.
  • Kirjoita nimesi kortin takana olevaan allekirjoituspaneeliin; kaupalla on oikeus olla hyväksymättä allekirjoittamatonta korttia.
  • Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi maksaessasi kortilla. Kyseessä on oma etusi.
  • Varmista säännöllisesti, että korttisi on tallessa.
  • Älä koskaan luovuta korttiasi toisen henkilön, edes perheenjäsenen, käyttöön. Kortti ja tunnusluku ovat aina henkilökohtaisia.
  • Pidä kortti koko ajan hallussasi. Älä jätä korttia autoon, ravintolan pöydälle, työ- tai hotellihuoneeseen näkyvälle paikalle tai muuhun valvomattomaan paikkaan.

Mieti, tarvitsetko kaikkia korttejasi päivittäin. Jätä turvalliseen paikkaan säilöön ne kortit, joita et käytä jatkuvasti. Älä säilytä kortin tunnuslukua samassa paikassa kortin kanssa, edes kotona.

Varo taskuvarkaita. Ole erityisen valpas liikkuessasi suurien ihmisjoukkojen keskuudessa. Älä säilytä korttia takataskussa tai muissa varkaiden helposti tavoittamissa paikoissa.

Maksusuunnitelma

Ongelmia luottosi takaisinmaksussa?

Koronavirukseen liittyvä poikkeustilanne on muuttanut meidän kaikkien arkea. Toivottavasti sinä ja läheisesi olette pysyneet terveinä – se on tärkeintä. Tärkeäksi nousee kuitenkin myös oman talouden tilanne. Ehkä olet joutunut äkkiä työttömäksi tai lomautetuksi – ja jotenkin pitäisi pakollisista menoista selviytyä. 

Haluamme auttaa sinua pääsemään pahimman yli. 
Keräsimme tähän sinulle muutamia käytännön neuvoja.
 

Käytä hyväksesi edullisia maksuaikatarjouksia

Näytä jälleenmyyjät

© Svenska Handelsbanken AB (publ)