Kuluttaja-asiakkaat 010 444 2600
Aktiiviraha betjänar dig på nytt nummer från och med 3.12.2018:
Konsumenter 010 444 2600
Otathan mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluun. Jos olet hoitanut luottotiliäsi hyvin, voimme sopia väliaikaisesti pienemmistä kuukausieristä. Jos sovit maksusuunnitelmasta, niin huomioithan, että tänä aikana luottotilin käyttö on kielletty.
Kyllä.
Yksittäisestä maksuhuomautuksesta ei vielä aiheudu maksuhäiriömerkintää. Mikäli huomautuksia tulee useita peräkkäisinä kuukausina, voi se johtaa luoton irtisanomiseen ja perintään siirtymiseen. Yksittäisetkin huomautukset voivat jatkossa rajoittaa luoton käyttöä ja estää esimerkiksi kortin uusiutumisen.
Tyypillinen maksusuunnitelma sovitaan kolmen kuukauden ajalle. Tapauskohtaisesti voimme sopia maksusuunnitelman kerrallaan enintään kuudeksi kuukaudeksi.
Sovitusta maksusuunnitelmasta veloitetaan 10 € palkkio.
Jos et noudata sovittuja maksueriä ja eräpäiviä, uudesta maksusuunnitelmasta sopiminen ei enää välttämättä onnistu. Vanha maksusuunnitelma purkautuu automaattisesti, ja jäljellä olevan velan perintä jatkuu. Muistathan siis sopia maksusuunnitelman sellaiseksi, jonka kanssa pystyt elämään.
Jos tiedät etukäteen, ettet pystykään maksamaan sovitusti, kannattaa kuitenkin kysyä, mitä asiassa voi tehdä. Ota hyvissä ajoin ennen laskun eräpäivää yhteyttä asiakaspalveluun.
Kirje on saatettu lähettää väärän osoitteeseen, jos olet muuttanut etkä ole ilmoittanut uutta osoitettasi Handelsbanken Rahoitukselle. Luottotiliehtojen mukaan olet itse vastuussa osoitteenmuutoksen ilmoittamisesta. Väestörekisteriin ilmoittaminen ei pelkästään riitä.
Viite ja tilinumero ovat samat, joten voit maksaa laskusi edellisen laskun tiedoilla tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme p. (09) 133 7710, ma-pe 9-16.30, la 10-16.
Jos olet rekisteröitynyt nettipalveluumme, saat laskun tiedot (tilinumeron, summan ja viitenumeron) myös osoitteesta www.hrasiakaspalvelu.fi
Voit lähettää sähköpostia osoitteella: laskutus [at] handelsbanken.fi. Muistathan laittaa sähköpostiin nimesi, osoitteesi sekä puhelinnumeron, josta tarvittaessa tavoitamme sinut.
Pyrimme vastaamaan sähköposteihin kolmen työpäivän kuluessa.