Asiakaspalvelu

Puhelinpalvelu

(09) 133 7710
ma-pe klo 9-21
la 10-18

Ota yhteyttä aktiiviraha [dot] asiakaspalvelu [at] handelsbanken [dot] fi

Asiakaspalvelu netissä
Asiakaspalautteet ja -valitukset

Asiakaspalautteet ja -valitukset

Asiakaspalautteeseen suhtaudutaan Handelsbankenissa hyvin vakavasti. Esimerkiksi asiakkailta tulevien valitusten kautta saamme tärkeää tietoa asioista, jotka eivät toimi kuten pitäisi. Ne antavat meille mahdollisuuden parantaa toimintaamme.

Kaikki asiakaspalaute on tärkeää

Handelsbankenin toimintatavan mukaan valituksia käsitellään tehokkaasti ja huolellisesti. Sinulla on oikeus saada asiallinen ja paikkansapitävä vastaus. Voit saada vastauksen kirjallisena, jos niin toivot. Sinulla on myös oikeus saada nopeasti vastaus. Jos emme pysty vastaamaan 14 päivän sisällä, ilmoitamme sinulle miten valituksen käsittely etenee ja minkälainen on käsittelyn aikataulu. Jos katsomme, että valitukseesi ei ole aihetta, kerromme sinulle syyn.

Päätöksen uudelleen harkitseminen

Jos olet sitä mieltä, että päätöstämme pitäisi harkita uudelleen, ota yhteyttä:

Handelsbanken Rahoitus Oyj
Asiakaspalautteet
Aleksanterinkatu 11
00100 Helsinki

Oletko tyytymätön Handelsbanken Rahoituksen päätökseen?

Jos olet tyytymätön Handelsbanken Rahoituksen päätökseen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvontaan.

Yhteystiedot

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
Porkkalankatu 1
00180 Helsinki
Puhelin (09) 6850 120
Toimisto on avoinna ma-to 10-16
www.fine.fi