Asiakaspalvelu

Puhelinpalvelu 010 444 2600 (pvm/mpm)
ma-pe klo 9-21
la 10-18, su 12-18
aktiiviraha [at] handelsbanken.fi

Rahoituspäätöksen uudelleen harkitseminen

Jos olet sitä mieltä, että päätöstämme pitäisi harkita uudelleen, ota yhteyttä:

Handelsbanken Rahoitus Oyj
Asiakaspalautteet
PL 537
00101 Helsinki

Oletko tyytymätön Handelsbanken Rahoituksen päätökseen?

Jos olet tyytymätön päätökseemme vielä sen jälkeen, kun olet ollut meihin yhteydessä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Vakuutus- ja rahoitusneuvontaan.
Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
Porkkalankatu 1
00180 Helsinki
Puhelin (09) 6850 120
Toimisto on avoinna ma-to 10-16
www.fine.fi

Asiakaspalautteet ja -valitukset

Asiakaspalautteeseen suhtaudutaan Handelsbankenissa hyvin vakavasti. Esimerkiksi asiakkailta tulevien valitusten kautta saamme tärkeää tietoa asioista, jotka eivät toimi kuten pitäisi. Ne antavat meille mahdollisuuden parantaa toimintaamme.

Kaikki asiakaspalaute on tärkeää

Handelsbankenin toimintatavan mukaan valituksia käsitellään tehokkaasti ja huolellisesti. Sinulla on oikeus saada asiallinen ja paikkansapitävä vastaus. Voit saada vastauksen kirjallisena, jos niin toivot. Sinulla on myös oikeus saada nopeasti vastaus. Jos emme pysty vastaamaan 14 päivän sisällä, ilmoitamme sinulle miten valituksen käsittely etenee ja minkälainen on käsittelyn aikataulu. Jos katsomme, että valitukseesi ei ole aihetta, kerromme sinulle syyn.

Käytä hyväksesi edullisia maksuaikatarjouksia

Näytä jälleenmyyjät

© Svenska Handelsbanken AB (publ)